OSW - O Star Wars Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PříjemLatest imagesRegistracePřihlášení

Im Darth Revan and I serve to the Emperor

Goto down 
+10
Aggofan
Elinor Yall
Darth_Radim
joemandel
Darth Gryat
ScorpiO
Cody
Darth Eternal Hatred
Padme von Kell
Potan von Kell
14 posters
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorZpráva
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

Poeet p?íspivku : 26708
Registration date : 17. 01. 09

Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Empty
PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeSat Jul 31 2010, 22:00

Mno, plus ty dalsi veci co se tu vyjmenovaly no..
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

Poeet p?íspivku : 4650
Registration date : 07. 02. 08

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeSat Jul 31 2010, 22:01

tak ti kloni mi zas tak nevadi, proste republika je vysinuta na bilou Very Happy:D:D:D:D to je pro me detail, me stve jen Ten Dark Lord (teda hlavne tohle) ale treba Grand Master Shan zaciuna byt mou velkou oblibenkyni a to samo Eldon Ax
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

Poeet p?íspivku : 21331
Vyznamenání : HZSSA
Registration date : 31. 01. 08

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeSat Jul 31 2010, 22:06

Prosimtě, co tedy tak moc v TOR kazí s tím titulem sithského lorda Very Happy
Návrat nahoru Goto down
https://my.bio/potan
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeSat Jul 31 2010, 22:10

sithskeho lorda nic, ale dark lorda, mno podle knizky jsou clenove Dark Council Dark Lordi a ne sith lordi jak by meli byt, toto je ale uplna blbost a dela to zase dalsi retcon tohoto titulu. Dark Lord ma byt jen jeden a to cisar, ostatni maji byt jen Sith Lordi.
Návrat nahoru Goto down
Aggofan
Sithský lord
Sithský lord
Aggofan

Poeet p?íspivku : 304
Registration date : 02. 03. 11

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeWed Mar 23 2011, 17:57

Padme von Kell napsal:
mno, mam na to jedinou odpoved...SE*OU ME !!!!!!
Nehorazne Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

uz vidim, jak vsichni co hrajou TOR budou rikat jak je to super canon....A na ubohej kotor a kotor II uz si nikdo nevzpomene...
cim dal lip...Ale zajimalo by me proc pohrbivaj zrovna svoji praci.. Rolling Eyes

Souhlasim s Padmé tohle mě dost štve pořád něco předělávaj a jak si to pak má člověk všechno pamatovat a vědět co je pravda a co ne Smile Mad
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeWed Mar 23 2011, 18:25

osobne na tom nic divneho nevidim, uz v KOTORu 2 rika Traya, ze Revan nalezl Prave Sithy a kvuli nim presel na temnou stranu, aby zocelil republiku a pripravil ji na invazi. nechapu co je a tom tak necekane a pohorsujici, zrovna toto celkem zapada. alespon tedy podle me
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 13:23

Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Sdcc_revan_img

Už je známa obálka ke knize Revan od Karpyshyna.
Kniha bude obsahovat to, co všichni chceme vědět. Co to Revan dělal v neznámých oblastech po kotoru I.
Akorát už obálka má canonickou chybu - Revan měl modrý meč, ne zelený... Rolling Eyes Rolling Eyes Some Serious Shit Some Serious Shit
Návrat nahoru Goto down
Cody
Mandalorian Trooper
Cody

Poeet p?íspivku : 7508
Vyznamenání : Poslední svého druhu.

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 13:30

Snad to bude stát za to. Smile

Tak ten měč jako mohly mohly dát správnej. Rolling Eyes
Návrat nahoru Goto down
Darth Eternal Hatred
Supersith
Supersith
Darth Eternal Hatred

Poeet p?íspivku : 18901
Vyznamenání : ta ženská na ikonce vypadá jako já, že jo?
Registration date : 18. 01. 09

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 14:13

a nebyl tak tlustej ten chlap Very Happy Very Happy Very Happy to bude sranda
Návrat nahoru Goto down
http://ynr.xf.cz
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 14:52

vzdyt neni tlustej, jen nabalenej v brneni... nemuze to byt tycka, dyt by ho v souboji zlomil nekdo vejpul rofl
Návrat nahoru Goto down
Darth Eternal Hatred
Supersith
Supersith
Darth Eternal Hatred

Poeet p?íspivku : 18901
Vyznamenání : ta ženská na ikonce vypadá jako já, že jo?
Registration date : 18. 01. 09

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:11

hmm... je pravda že v kotorech byli všichni udělaní jako hubeňouři, tak mi tenhle pán prostě přijde jako cvalík v sukni se světelňákem Very Happy
Návrat nahoru Goto down
http://ynr.xf.cz
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:16

Hubenouri? Surprised
mno, pokud vim, akorat ve dvojce mely zensky postavy neprirozene utlej pas, ale to je tak vsecko...
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:34

tak ze ma zeleny mec mi jako kanonicka chyba neprijde. To ze mel v dobe KOTORu modry mec neznamena, ze si ho potom nemohl vymenit nebo pouze prohodit krystal. Nezapomen, ze se to odehrava po udalostech kere zname. Ale uz se na to faaaakt moc tesim, to bude jedna z nej SW knih (Karpyshyn je zaruka)
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:37

Jinak, když se koukám na to pozadí coveru...
Spoiler:
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:50

ee, sem si jisty ze pribeh skonci revanovou smrti. Bude to smutny pribeh. Jedine co nechapu, proc po tom, co porazil Malaka, a rozpomel se na vsechno, proc opet nasadil svou starou Mandalorianskou masku? Vim z game traileru, ze hledani jeho masky bude jeden z questu na korribanu
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 15:56

Takže, upravuju svoji teorii.

Spoiler:

Ad maska: Potřebovala na cover hodit Revana, ale nemohli mu dát tvář. A navíc, ta mandaloriánská maska je prostě ikonická k němu.
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 16:00

Ale nejvetsi prdel by byla, kdyby revan odhalil jeho totoznost (coz se stane, v teto knize se dozvime, kdo ze to ve skutecnosti byl cisar) a zjistil, ze cisar je Gav Daragon...... to by me asi fakt dostalo
Návrat nahoru Goto down
Johny Czech
High Jedi General
High Jedi General
Johny Czech

Poeet p?íspivku : 529
Registration date : 29. 12. 09

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 16:05

Ne, císař je Zaalbar, citím to v kostech... to mi nikdo nevezme! Twisted Evil
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 16:08

nemuze Honziku....Cisarova podoba uz je znama a je to clovek. Zaalbar clovek ocividne neni..
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:19

ScorpiO napsal:
zjistil, ze cisar je Gav Daragon...... to by me asi fakt dostalo

Nevybouchl nááhodou ve slunci a tak?
A navíc, jaká by on měl motivaci dobývat republiku?
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:22

tak oficialne vybouchl, ale uz se tolikrat stalo ze "v posledni vterine......" a motivaci? mno tak byl to ucednik Temneho Pana, takze nejake to Temno by v sobe mit mel. A co ja vim co by ho k tomu vedlo, to by sme se dovedeli v knize. (kazdopadne pokud to nebude Gav, nenapada me zadna postava, kterou by jsme jiz znali, co by mohla byt Cisar, protoze v dobe GHW byli vsichni Sith Lordi v Radě buď čistokrevní, nebo hybridní Sithové. Člověk tam nebyl ani jeden.)
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:28

Ad maska, treba si ji nasadil proto, aby si cisar stale myslel, ze je na temny strane Laughing
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:33

ScorpiO napsal:
nenapada me zadna postava, kterou by jsme jiz znali, co by mohla byt Cisar, protoze v dobe GHW byli vsichni Sith Lordi v Radě buď čistokrevní, nebo hybridní Sithové. Člověk tam nebyl ani jeden.)

Musí to být snad postava, kterou známe? Wink
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:34

mno mama takovy pocit, ze asi jo
Návrat nahoru Goto down
Elinor Yall
Grand Moff
Grand Moff
Elinor Yall

Poeet p?íspivku : 1818
Vyznamenání : Mírumilovný pacifista
Registration date : 02. 03. 10

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitimeThu Jul 21 2011, 17:39

ScorpiO napsal:
Ale nejvetsi prdel by byla, kdyby revan odhalil jeho totoznost (coz se stane, v teto knize se dozvime, kdo ze to ve skutecnosti byl cisar) a zjistil, ze cisar je Gav Daragon...... to by me asi fakt dostalo

nestraš, já v to doufám! Laughing
Návrat nahoru Goto down
http://www.elinor.mablog.eu/
Sponsored content

PříspěvekPředmět: Re: Im Darth Revan and I serve to the Emperor   Im Darth Revan and I serve to the Emperor - Stránka 3 Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down

Im Darth Revan and I serve to the Emperor
Strana 3 z 4Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4  Next