OSW - O Star Wars Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PříjemLatest imagesRegistracePřihlášení

Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords

Goto down 
+44
Stank0
Hawk
Narkotikl56
Cross
Tod
Tyler
Cody
gendar
Jake Sully
TulisT
Syntax
An-Drew Deer
Vegi
muuurgh2
J.T.Bansbi
Orita-kill
K'Krunhk
Beri
Vikinger
Darth Eternal Hatred
Jakkob Killer
Wrait
Darth_Radim
Ultimate
darth hegi
lord mikerrus
Padme von Kell
Riven Fall
Darth Gryat
Xavier
Mandalorian
Undertaker
janosjanos
darth t-error
Stopa
Darth Assmondeus
Horox
Derk Yall
Malasorte
ScorpiO
vooj-tae
Monak
Potan von Kell
Cynamon
48 posters
Jdi na stránku : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next

Co máte radši KOTORa 1 nebo 2?
 KOTOR 1
 KOTOR 2
 Obojí
 Je mi to jedno
 Nelíbí se mi ani jedno
Zobrazit výsledek
AutorZpráva
An-Drew Deer
High Jedi General
High Jedi General
An-Drew Deer

Poeet p?íspivku : 495
Vyznamenání : Hrdina Sovětského Svazu,Železný Kříž I. řádu
Registration date : 04. 02. 08

Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Empty
PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 09:23

Zase sem hrál dvojku a jedna věc mě stále nedá spát. Ten mistr jedi s tím divným ménem Zek cosi cosi. Když se s ním kecá na Nar Shadaa po zničení GO-TOvi jachty tak z něj mám pocit že už to všecko pochopil, prohlídl, přiznal chybu řádu a přišel na to že život bez síly by nemusel bejt tak špatnej. Jako jedinej z nich mě přišel že se napravil. Ovšem když se potká exile se všema mistrama na Dantoine tak je zase všecko špatně. On je natvrdlej jako ti dva a Kreia ho pak zabije. Proč se sakra tak změnil, kdyby vytrval ve svejch názorech a tvrzeních co povídal na Nar Shadaa mohl to přežít. Tak proč si to tak po*ral???
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

Poeet p?íspivku : 26708
Registration date : 17. 01. 09

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 10:52

Zez-Kai Ell Very Happy
no, takhle, on podle me chapal, ze nebyla chyba v exile.. Myslim ze znicit silu zase nechtel, prece jen vira jediu je zalozena na tom, ze sila prostupuje vse zive ne? Takze tezko by souhlasil s jejim znicenim.. On jen chapal, ze neni tak zly pro jedie byt odtrhnutej od sily.. Nebyt jediem..
Kdyz chtela Kreia Exile vyuzit pro zniceni veskery sily, tak s tim asi souhlasit nemohl..

Osoba citlivá na Sílu
Osoba citlivá na Sílu

Poeet p?íspivku : 17
Registration date : 01. 03. 10

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:01

Tak jsem dohrál jedničku za LS,jen škoda,že jsem musel Bastillu zabít.
Návrat nahoru Goto down
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

Poeet p?íspivku : 4650
Registration date : 07. 02. 08

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:05

no teda, styd se. hamba, zabit bastilu, To sem nikdy neudelal, takovou kocku a zabit????, Jak rika mistr Hus v českem nebi: Hamba, Hamba, Hamba Razz Razz
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:17

treba holt nemel s ni romanek a nebo nemel dostatecny presvedcovani..
ja kdyz to hrala prvne, mela sem ho tak na hrane... kdyz sem volila spatny odpovedi, taky sem nakonec dosla k tomu, ze sem ji musela zabit.. Akorat sem se s tim nemohla vubec srovnat, tak probehl loading a hezky rozhovor od znova lol!

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:21

to ja se do ni zamiloval uz napoprve protoze se mi bastila fakt libi (hlavne ty jeji dva copanky) tak sem s ni kecal porad a nakonec sem ji povedel, ze ji miluju a slo to.
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:23

jasne, ale ja treba hrala za zenskou lol!
ta ji nerekne ze ji miluje.. ale strasne me stvalo, ze bastila je hezka a ty zensky podoby hlavni postavy tak skaredy lol!

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 11:29

hmm to nevim, za babu sem hral jednou jedinkrat a byla to ta podoba co je dycky v zaverecnem videu kdyz vandar prohlasuje jak sem super.
prdlajz, vlastne dvakrat sem hral za babu, podruhe kdyz sem hral za babu sem se snazil zbalit Juhani a i kdyz mi rekla ze jo, ja jako baba sem ji bohuzel rekla, ze jeji city nemuzu opetovat. Bohuzel Revan je 100% heterac Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:16

no, podle me je to dobre, me se nejak 4% do SW nehodej no Laughing

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:21

a me zas jo, je to prirozena vec tak nevim jake pak s tim okolky, navic v pripade dvou bab.....na tom vidim jen pozitivni veci Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy . Preci jen ve dvojce je Luxa a ta je bisexual takze co.
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:23

Hmm, ta je no, to je fakt.. ale me to tam proste nejak nejde..
jinak nejak sem cekala odpoved, ze kdyz to jsou dve zensky, tak to nevadi lol!
vsichni chlapi sou stejni lol!

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:35

mno ete aby to vadilo Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy . Tak me by asi ani nevadilo, kdyby tam byli dva chlapi ALE nesmelo by mezi nima k nicemu dojit. Ale urcite bych radeji preferoval dve samicky (treba takova Twilecka a Zeltronka juuu).

Jaj kukam ze sme nejak odbocili, mno Bastila je proste kusanec s nadhernyma sexy culikama a nikdy sem ji nezabil, protoze bych to nedokazal, bud sem ji zachranil a rek ze spolu sejmeme Malaka. nebo me zachranila ona a rekla ze spolu sejmeme Malaka. Tak ci tak byla dycky po mem boku protoze je to super sexyca Razz
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:39

Hmm, chapu chapu, uz aspon zname tvuj vkus, takze kdybysme ti nahodou chteli nejaky devce dohodit, obarvit na hnedo a udelat dva roztomily culicky lol!
no, jinak taky typicke, ze by mezi dvema chlapama nesmelo k nicemu dojit, kdezto zensky by tam mohly byt se vsim vsudy, vubec me to neprekvapuje lol!

kazdopadne chapu, zes ji nikdy nezabil, me to bylo taky dycky proti srtsti.. proto kdyz sem ji poprve zabila, koukala sem jak jojo a na netu hledala, jestli to tak musi byt a kdyz sem prisla na to ze ne -> rychle loading Very Happy

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:44

me treba nebylo vubec proti srsti zabit Joleeho, Juhanmi, Zaalbara i Misson. Bez problemu, dokonce sem to udelal i tak, aby ji zabil Zaalbar, ale Bastilu sem proste zabit nedokazal. Hodne me treba mrzelo ze ve dvojce se jenom mihla v jednom videu a to bylo vse, Mohli ji tam podle me zakomponovat trosku vice.

Jinak jo jo. Culiky to je moje, z toho dycky nemuzu, dlouhe kratke je to jedno, hlavne aby byly dva (mozna nejaka skryta uchylka, kera vypovida o mem vztahu k Twileckam a jejich hlavovým ocasům Very Happy Very Happy Very Happy )
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:54

lol! lol! lol! hezky no Laughing

hmm, me taky mrzelo ze ve dvojce se jen mihla.. a to jen kdyz si zvolil, ze revan byl chlap.. Coz ja na prvni hrani treba nemela, pac sem to chtela hrat tak, jak sem to mela z jednicky, u me revan byla zena..
to bylo jedno ze zklamani ve dvojce, ze ty stary postavy tam skoro nebo vubec nebyly.. Sad

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 12:59

mno to je fakt, byly tam jen tri a z toho ani jedna, ke kere bych nejak citove prilnul. Je sice fak ze tam bylo mnoho novych a zajimavych postav, ale ja bych radeji ty puvodni. Tak treba v Toru vysvetli, kdy a jak se Revan s Bastilou dali permanentne k sobe kdyz podle veseho meli decka (nebo decko) .
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:03

no, ja mela za to, ze sem nekde videla, ze to decko stihli jeste predtim, nez odletel do neznamych oblasti.. A Bastila pak byla svobodna matka, a potomkem potomku jejiho potomka by mohla byt satele.. Very Happy

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:10

no satele byla potomek z linie Bastily. Jedine co se nevi 100% esli byl i revan jeji predek. Ono to ete neni 100% ze to decko meli ti dva spolu ale da se to predpoklada. Jinak je to mozne, ze byla bastila svobodna matka bo Satele mela Bastilino prijmeni. Akorat je to trosku v nesouladu s Kotorem dva, protoze kdyby to bylo tak, musela by byt Bastila v Kotoru dva bud tehotna, nebo uz mit decko, coz nema a neni. Co me ale trosku prekvapule je to, ze v jedne misi z TORU, dostanes za ukol prohledat Hrobku ve kere najdes oltar s Revanovou maskou uprostred. To mi prijde divne protoze to tak trosku poukazuje na to, ze by Revan mohl po Kotorech znovu klesnout k temne strane coz se mi teda nelibi.
Návrat nahoru Goto down
Tod
Osoba citlivá na Sílu
Osoba citlivá na Sílu

Poeet p?íspivku : 17
Registration date : 01. 03. 10

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:40

ScorpiO napsal:
no teda, styd se. hamba, zabit bastilu, To sem nikdy neudelal, takovou kocku a zabit????, Jak rika mistr Hus v českem nebi: Hamba, Hamba, Hamba Razz Razz
Tak já jsem ji nechtěl zabít,dal jsem přesvědčování že ji miluju a ono mi to ukáže neúspěch.
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:40

hmm, to by se mi taky nelibilo..
ale satele ma v predkach i revana, tusim ze je to v to sw pismu psany u jejiho portretu, nekdo to prekladal...
ad kotor 2 a bastila, bylo to 5 let po tom, co se odehravala jednicka, takze tehotna bastila uz podle me nebyla a decko ji mohl nekdo hlidat kdyz zaskocila na schuzku s carthem.. tak nejak sem si to vzdycky predstavovala, ze Revan par mesicu se daval dohromady a objevovaly se vzpominky a pak odletel a zanechal tu tehotnou bastilu..
No, kazdopadne uvidime, jak to nakonec bylo..

Tod: asi holt si mel maly presvedcovaci schopnosti..
ale je to divny, myslela sem ze tohle je stoprocentni..

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:45

mno je fakt ze ja kazdou hru skoncil s Bastilou vzadu v Ebon Hawku kde sme se (asi) libali, takze to presvedcovani pak bylo jednoduche.

Mno ono tam neni napsane ze JE jeho potomek ale ze je pravdepodobne jeho potomek. Jinak ja vim ze je to pet let rozdil, ale ono je recene, ze se Revan vydal hledat Sithy temer ihned jak si vzpomel, cili celkem brzo.....nejak se mi nezda ze by v prvnich mesicich vztahu si hned upichl decko a nechal ju at se o neho stara sama. (jedina moznost by byla, ze to byla nehoda a treba dite nechteli ale zklamala ochrana a Revan odletel aniz by vedel, ze Bastila je tehotna (nezda se mi totis, ze by Revan odletel a nechal zenu, kerou miluje samotnou, s jeho vlastnim deckem na ceste))
Návrat nahoru Goto down
Potan von Kell
Supreme Commander
Supreme Commander
Potan von Kell

Poeet p?íspivku : 21331
Vyznamenání : HZSSA
Registration date : 31. 01. 08

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:46

Na TOR stránkách máš u Satele aurabeshem Blood of Revan.
Je to potomek Bastily, a má v sobě krev Revana.
To znamená jenom jednu věc ...
Bioware to tedy oficiálně potvrdili že měli děcko, jenom na wookii to stále a stále nechtějí přijmout ....

Co nosí pravý Rebel? Správné oranžové rebelské ponožky s obrázkem ewoka!
Známkou dobrého štábu je, že se admirál o bitvě dozví až ve chvíli, kdy jí štáb vyhrál.
Návrat nahoru Goto down
https://my.bio/potan
ScorpiO
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:48

ok, ja myslel ze je to "pravdepodobne" ne ze uz je to dane ale ok. tim lepe. tak ci tak, porat plati to, co sem psal o post vyse (alespon podle me)
Návrat nahoru Goto down
Padme von Kell
Císařova ruka
Císařova ruka
Padme von Kell

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:50

Scorpio: Asi takhle, jestli si vzpomnel po par mesicich, jak si to myslim ja a nevzpominal treba 2 roky.. tak mohli si s bastilou vesele uzivat, a jednou si holt nedali pozor.. pak si nekdy brzy revan vzpomnel a i presto, ze bastilu tolik miloval, naznal, ze bezpeci galaxie je dulezitejsi... Tudiz odjel, ani nemusel o decku vedet, a nebo treba i vedel, ale holt proste zvolil co bylo dulezitejsi a to bojovat s hrozbou...

Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith
ScorpiO

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitimeSun Jan 09 2011, 13:51

mno jj jak rikam, je to jedina moznost kera me napadla. (ze by ani v galaxii daleko daleko odsud nemeli 100% spolehlivou antikoncepci? )

Ted ete aby vysvetlili, co se stim svistem stalo.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content

PříspěvekPředmět: Re: Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords   Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords - Stránka 27 Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down

Star Wars - Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
Strana 27 z 31Jdi na stránku : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next